著者

Mark Perrett

Mark Perrett is Head of Financial Services Consulting for Teradata International. Mark is an experienced practitioner in all areas of CRM development, implementation and management including: Customer Value Measurement, multi-channel direct marketing, event based marketing and advanced data analytics. He has extensive business consultancy experience covering CRM, Customer Insight, Analytics, Digital Marketing, Big Data and Social Media/Social Intelligence across industry sectors.

Mark has 33 years’ experience working in IT and analytics-related roles and has a passion for driving business value from working cleverly with data and strives to be perceived as a trusted advisor.

In addition to being a member of the Editorial Board of the Journal of Direct, Data and Digital Marketing Practice, Mark has a deep knowledge of financial services and utilities sectors and has also led high-performing analytics and marketing teams.

Mark holds a BSc (Hons) in Psychology from Lancaster University and a MBA from Henley Management College and enjoys travelling and photography in his spare time.

インサイト

Mark による最新の投稿

すべてのブログの作成者を参照
続きを読む

すべてのブログの作成者を参照

200以上の業界の専門家から500以上の記事を探索してください。

最新情報をお受け取りください

メールアドレスをご登録ください。ブログの最新情報をお届けします。



テラデータはソリューションやセミナーに関する最新情報をメールにてご案内する場合があります。 なお、お送りするメールにあるリンクからいつでも配信停止できます。 以上をご理解・ご同意いただける場合には「はい」を選択ください。

テラデータはお客様の個人情報を、Teradata Global Privacy Statementに従って適切に管理します。